Zunanja podoba podjetja

Zunanja podoba podjetja – nepotrebna nuja ali pot k uspehu?

Pri vožnji skozi katero izmed številnih industrijskih con v Sloveniji (ali sprehodu v katerem izmed mest), nas pričakajo zelo raznoliki razgledi. Vedno opazim napise, imena, oglase, usmerjevalne table itd. – moja poklicna deformacija pač. 😉
Nekateri navdušujejo, spet drugi mi porajajo vprašanja na katerem področju se podjetja sploh nahajajo oz. pri nekaterih celo iz katerega stoletja so (ne želim soditi, vendar mislim, da vsaka stvar doseže svoj starostni mejnik – posodobitve dizajnov in celostne podobe podjetja dandanes res niso več nedostopne in tega bi se morala zavedati predvsem podjetja z dolgoletno tradicijo).
Pa vendar, poglejmo kaj se dogaja v mojem miselnem toku ob takem sprehodu in kakšni so moji kriteriji.

Všečnost! Prvi kriterij. V kolikor mi je podoba všeč, so me že skoraj kupili. Skoraj.
Sporočilnost je moj drugi kriterij, ki si skorajda deli mesto s prvim kriterije, to je všečnostjo. Kaj je tisto kar mi sporočata ime&dizajn? No, tukaj pa se kar pogosto zatakne.
Pogosto odplavam, razmišljam in tuhtam in v kolikor nimam dodatnih panojev na voljo, ki bi razložili dejavnost, takrat podjetje poiščem na spletu, ker mi preprosto ne da miru kaj so lastniki želeli sporočiti.
Včasih se zgodi, da je bil moj miselni tok preprosto preveč nekje drugje in ne opazim povezave, ki pa mi postane jasna, ko vidim s čim se podjetje ukvarja. Takrat si rečem, JA – logično, in debata v moji glavi je zaključena. Case closed. 🙂
Iskreno povedano, taki trenutki so redki. Pogosteje se potem še lep čas ukvarjam z vprašanjem kako bi lahko to naredili drugače. In skoraj vedno imam IDEJO 🙂

Pa vi – ali se ukvarjate s tem kakšen videz ima vaše podjetje? Je nepotrebna nuja ali vaša pot k uspehu?