Zakaj izbrati zunanji t.i. “outsourced” marketing oddelek?

Zakaj izbrati zunanji t.i. “outsourced” marketing oddelek?

Zadnje čase dobivam vedno več vprašanj kaj je zunanji marketing in zakaj bi bil le-ta za nekoga primeren. Pred časom sem se sicer že dotaknila te teme, ki jo bom danes še malo razširila.

Kaj torej predstavlja storitve zunanjega marketinga (v tujini ga poznajo pod izrazom “outsourced marketing”)?
V prvi vrsti predstavlja prisotnost izvajalca marketing storitev v okolju, ki si svojega marketing oddelka ne more privoščiti.
1. Prihranek časa in denarja
Izkušeni specialisti v marketingu delodajalca letno v Sloveniji stanejo okoli 40.000€. Dober strokovnjak, ki se svoje področje obvlada in ima za sabo večletne izkušnje torej ne pride poceni, kar je seveda prav. Vendar pa si vsa podjetja takega stroška ne morejo privoščiti, zato se lahko odločijo ali za zaposlitev manj kvalificiranega zaposlenega in prihranijo, ali v našem primeru za najem strokovnjaka le takrat ko ga potrebujejo – to pa je zunanji marketing izvajalec. Za razliko od manj kvalificiranega strokovnjaka, ki postane njihov redni strošek, zunanjega svetovalca najamejo le takrat ko ga potrebujejo. Poleg prihranka denarja je tukaj tudi prihranek časa – strokovnjak , ki se vsakodnevno ukvarja s specializiranimi nalogami je hitrejši in učinkovitejši.
2. Viri in prilagodljivost
Agencija, ki se ukvarja z zunanjim marketingom ima na voljo raznovrstna znanja, ki jih izvajajo specializirane ekipe. Vsaka ekipa pokriva svoje področje kar je ključna prednost pri najemu zunanjih strokovnjakov. S tem prihranite skrb ali je bila izbira vašega zaposlenega zares pravilna, ali pa bi vam morda drugačna znanja prišla bolj prav na vašem področju in pri vašem delu marketinga, ki ga izvajate. Praviloma je marketing mikro in malih podjetij ves čas v razvoju, kar pomeni, da je morda bolje odločitev o primernosti pristopa ki ga ubirate, prepustiti strokovnjakom z dolgoletnimi izkušnjami, kot to odgovornost zvrniti na pleče posameznika, ki potem po navadi poleg marketinga opravlja tudi druge funkcije.
Kot že rečeno, je marketing mikro in malih podjetij spreminjajoč in razvijajoč. Z najemom agencije, ki poskrbi za vaš marketing se izognete skrbi ali je pristop ustrezen, kdaj dodati nove prvine itd.

3. Mreženje in povezave

Zunanji izvajalci so povezani tudi z ostalimi strokovnjaki in izvajalci – tiskarji, založniki, medijskimi portali itd. Zaradi tega vam lahko tudi uredijo optimalne cene za tovrstne storitve ali pa vas zgolj povežejo z ljudmi, ki lahko doprinesejo k vašemu ostalemu poslu.

 

Predvsem pa je vaša prednost v tem, da se z vašim marketingom, naj bo budget zanj majhen ali malo večji, ukvarjajo strokovnjaki, ki vam za vaš denarni vložek priskrbijo maksimalni izkupiček – prepoznavnost in  ugled blagovne znamke, ustrezno pozicioniranje na trgu, rast in gradnjo močne platforme marketinga, ki jo nedvomno potrebujete za nemoteno delovanje in razvoj.