Najpogostejše napake marketinga malih podjetij

Najpogostejše napake marketinga malih podjetij

Danes se bom osredotočila na eno izmed najpogostejših napak, ki jih naredijo mala podjetja pri svojem marketingu.

Mala podjetja si pri svojem marketingu skorajda ne smejo, oziroma morda bolje rečeno, ne morejo privoščiti napak. Razlog je povsem preprost – sredstva namenjena marketingu so majhna, zato je ključnega pomena kam ta sredstva usmeriti. Katere so tiste klasične napake, ki si jih torej mala podjetja ne smejo privoščiti?

Prva napaka, ki jo danes izpostavljam je neobstoj spletne strani. Verjeli ali ne, ogromno malih podjetij nima spletne strani. Večinoma so to lokalna podjetja, obrtniki, ki so prepričani, da spletne strani ne potrebujejo ravno zaradi njihove lokalnosti. Dejstvo pa je, da se svet iskanja in povpraševanja danes prične na internetu. Moderno obdobje digitalizacije nas tako usmerja v to, da smo prisotni tudi na spletu. Pravijo, da v kolikor te na spletu ni, ne obstajaš.

Zagonski strošek spletne strani danes ne predstavlja več visokega vložka. Z orodji kot so WordPress, Wix, Weebly itd. je relativno enostavno in poceni izdelati svojo spletno stran z relativno nizkimi stroški.  Z malo ustvarjalne žilice in razumevanjem orodij si lahko spletno stran izdelate kar sami. Na ta način si prihranite nekaj sto €, predvsem pa si kreirate stran po lastnih željah in okusu. Po naših izkušnjah je vložek v razvoj in obstoj spletne strani  nekje med 200 in 400€, odvisno od ponudnika in paketa, ki si ga izberete.

Spletna stran je odlično orodje za predstavitev  dejavnosti podjetja, prikaz referenc, zaposlenih, vaše vizije in usmerjenosti. Zakaj torej ne bi izkoristili tega enostavnega orodja tudi vi? Izkoristite moč spleta in postanite prisotni v virtualnem peskovniku.

V kolikor potrebujete pomoč pri tem koraku se lahko obrnete na nas in z veseljem bomo skupaj z vami pregledali kaj bi bilo za vas najprimernejše in kako se postavitve spletne strani lotiti.

Lep, spletni dan še naprej 😉