Kako dalje?

Kako dalje?

Pri svojem delu nenehno srečujem enkratna podjetja, izredno sposobne posameznike in odlične produkte. Posamezniki so izredno osredotočeni, delavni in učinkoviti. Svoj produkt ali storitev predstavijo tako zavzeto in prepričljivo, da se vprašam zakaj jaz tega še nimam oziroma kako to, da še nikoli nisem uporabila njihove storitve.
In potem v pogovoru pridemo do točke, ko jih vprašam kako to, da za njih ne ve več ljudi. Tukaj se ponavadi odkrije, da vsi ti enkratni ljudje z odličnimi produkti niso prepoznavni. Ne vemo za njih. Tudi sanja se nam ne, da obstajajo. Ker ja, to so odlični tržniki, produkti so 1a, da se tako izrazim, vendar nimajo izdelane marketinške strategije. Ni jih na “zemljevidu”.

Da ne bo pomote, ne da niso dobri ali učinkoviti, problem tiči povsem drugje. Pomanjkanje časa.
Pri vsem delu, ki ga uspešno obvladujejo jim zmanjka časa, da bi delili svoje zgodbe uspeha. Preprosto ni časa za pripravo dodatnih promocijskih materialov, posodabljanja spletne strani, življenja v socialnih omrežjih in še in še. To pa je velika škoda, kajti do znatne rasti jih loči le še korak.

Velikokrat se poslužujejo “ad hoc” marketing rešitev, kot npr. oglas v dotični reviji ali na spletu, ker vedo da bi morali narediti nekaj na področju marketinga, zavedajo se kako pomemben je vložek v učinkovito marketing strategijo. Vendar preprosto ni časa, ni zaposlenih, ki bi jim bilo to področje blizu, za zaposlitev nove osebe pa ni pravi čas. Velikokrat potem zaradi pomanjkanja časa plačajo višjo ceno kot bi jo sicer za medijsko objavo. Tudi priprava oglasne vsebine jih na ta način stane več, ker potrebujejo hitro rešitev, ki pa v večini primerov ni “price-performance”. Lahko bi dobili več, iztržili boljšo vsebino za manj vložka in bili v bistveno bolj premium objavi z enako ali manj sredstvi.

Zaradi vsega naštetega je pomembno, da se stvari lotijo učinkovito. Morda na prvi pogled zgleda vložek v nekoga, ki se aktivno ukvarja z marketingom, nepotreben in odveč, vendar pogovor skoraj v vseh primerih odkrije, da se tega človeka lahko pokrije že samo s sredstvi, ki jih privarčuje pri aktivnem snovanju strategije. Za isti vložek, kot ga sicer namenijo razpršenemu oglaševanju in netargetirani medijski prisotnosti, jim lahko sposoben zunanji sodelavec pripravi celostno strategijo z dogovorjenimi termini, izdela potrebne materiale in hkrati pokrije sebe.

Vredno razmisleka, kajne?