Marketing in Partnerstvo – 1 na 1 z Majo ;)

Marketing in Partnerstvo – 1 na 1 z Majo 😉

Kovačeva kobila, kako že pravijo, je vedno bosa?

Tudi naša kobila je zadnje čase bosa, ker kovač ves svoj čas namenja kovanju za poslovne partnerje. In kovaču je bolj kot kopito lastne kobile pomembno dobro kopito svojih strank. Če so kopita njegovih strank v dobri formi, to pomeni, da kovačeva kobila ne bo osamljena ždela na travniku, temveč bo gostila dobro obute partnerske kobile. And this is a win win 🙂

Bistvo našega delovanja je namreč v tem, da postanemo del vaše črede. Polnopravni član in timski igralec. Tek na kratke proge nas ne zanima. S svojimi strankami, ki jim raje rečemo partnerji, ustvarjamo zgodbe, ne zgolj citatov.

Partnerstvo v prvi vrsti pomeni razumeti vse vidike poslovanja poslovnega partnerja. Šele razumevanje tega lahko vodi v poglobljeno analizo in pripravo učinkovitih prodajno-marketinških strategij in materialov. You have got to know the rules to play the game.

Všeč mi je ta sproščeni odnos, ki se s časom, skupnim prizadevanjem in delom razvije. To, da res postanemo partnerji. V katerikoli obliki partnerstva govorimo, vsi vemo, da partner postaneš šele takrat, ko preteče mnogo ur v dialogu, skupnemu delu in prizadevanjem za dosego istega cilja. Pogovor, dialog, razumevanje in sprejemanje posameznikovih želja in ambicij, stremljenje k skupnemu dobremu.

Neštete ure preučevanja panoge, razmišljanje izven okvirjev in v okviru proračuna svoje stranke, vse to se s skupnim trudom zaokroži v učinkovit koncept sodelovanja. Ko naša vloga ni le svetovanje in izvedba iz distance, temveč poglobljen in oseben stik s tistimi, ki so v tej zgodbi najpomembnejši – stranka in njeni kupci/odjemalci storitev.

Temu pa pri nas rečemo Partnerstvo.

Rada imam tiste drobne momente, ko nas partner pohvali in reče, da ima občutek, da smo zares del njihovega teama, ker RAZUMEMO in delujemo v prvi vrsti v njihovo korist.